გაკვეთილის გეგმა

გაკვეთილის      გეგმა
გაკვეთილის  მთავარი   თემა
არაორგანულ ნაერთთა ძირითადი კლასების დახასიაბა.                      
სწავლების   საფეხური
საბაზო საფეხური
მოსწავლეთა   პროფილი
31 მოსწავლე
გაკვეთილის   მნიშვნელობა/ აქტუალობა
ერთმანეთისგან შეძლოს ოქსიდების , ფუძეების ,მჟავებისა და მარილების განსხვავება . ყოფაცხოვრებაში მათი საჭიროებისამებრ გამოყენება.
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
ესგ-
ქიმ.VIII.6.მოსწავლეს  შეუძლია  ნივთიერებათა კლასიფიცირება, ნარევის  კომპონენტებად დაყოფა.       

·         ასხვავებს ერთმანეთისგან ოქსიდებს, მჟავებს, ფუძეებს (ტუტეებს)  და მარილებს, ადგენს მათ  ფორმულებს;
·         მსჯელობს და ასკვნის, რომ ფუძე ოქსიდს შეესაბამება ფუძე, მჟავა ოქსიდს _ მჟავა;
·         აკვირდება მეტალთა ჟანგვის პროცესებს ყოფა-ცხოვრებაში, მოიპოვებს სათანადო ინფორმაციას და მსჯელობს მეტალთა თვისებებზე;
·         მსჯელობს ნაერთთა კლასებს შორის ურთიერთკავშირსა და ურთიერთგარდაქმნაზე, ადგენს ზოგად მარტივ სქემებს (მაგ., M MO  (MOH)n ...).

წინასწარი ცოდნა
  • ასახელებს სხვადასხვა ტიპის რეაქციების მაგალითებ და ადგენს შესაბამის ქიმიურ განტოლებებს;
  • ჩამოთვლის წვისა და ჟანგვის მაგალითებს ყოველდღიური ცხოვრებიდან, მათ ხელშემწყობ ფაქტორებს;
  • ერთმანეთისგან ანსხვავებს მეტალებსა და არამეტალებს.


შეფასების საგანი და პროცედურები
მოსწავლეების შეფასებას ვახდენ მათ მიერ ფორმატზე შესრულებული სამუშაოსა და პრეზენტაციის მიხედვით რუბრიკა რუბრიკა.docx
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
წიგნი,  ფორმატი 4 ცალი, საწერკალამი,მარკერი,  პროექტორი კომპიუტერი, დაფა ,ცარცი

გაკვეთილის  მსვლელობა
·         3წთ კლასის ორგანიზება, სიის ამოკითხვა.
·         15 წთ.  დავყო მოსწავლეები 4 ჯგუფად. თითოეულ ჯგუფს მივცე დასახასიათებლად 1. ოქსიდები
    2.ფუძეები   3. მჟავები.  4. მარილები
·         12 წთ პრეზენტაცია( თითოეული ჯგუფი აკეთებს 3 წუთიან პრეზენტაციას)
·          პროექტორის გამოყენებით ვაჩვენებ ჩემს მიერ მომზადებულ სლაიდშოუს და ვთხოვ თვითონ მონიშნონ ფერადი მარკერებით რა დაემთხვა და რა გამორჩათ ( მწვანე მარკერით ჩაამატონ)
·         5 წთ შეფასება და გაკვეთილის შეჯამება



No comments:

Post a Comment