ჯგუფური მუშაობის შეფასების კრიტერიუმები
კრიტერიუმები
|
ძალიან
კარგი 10
|
საშუალო
9-8
|
საშუალო
7-6
|
დაბალი 5-1
|
ჯგუფისმიერ სამუშაოს მიზის გააზრება
|
ჯგუფმა
სამუშაოს მიზანი კარგად გააცნობიერა
|
ჯგუფმა
სამუშაოს მიზანი გააცნობიერა
|
ჯგუფმა
სამუშაოს მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
|
ჯგუფმა
სამუშაოს მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
|
ჯგუფისმიერ სამუშაოს ორგანიზება
|
სამუშაოო
კარგად ორგანიზებული იყო, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად და თანაბრად იყო გასდანაწილებული
|
სამუშაო
ორგანიზებული იყო, მაგრამ
ჯგუფის
წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო
ნაწილობრივ ორგანიზებული იყო, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად
გადანაწილდა
|
სამუშაო
არ იყო ორგანიზებული ,
ჯგუფის
წევრებს შორის ფუნქციები არ გადანაწილებულარუბრიკა
|
ურთიერთქმედებისა
და აზრთა გაზიარების უნარი
|
გააჩნიათ
საუკეთესო ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
საკმარისად
გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
ნაწილობრივ
გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
არ
გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
დროის
ლიმიტი
|
საუკეთესოდ
იცავენ დროის ლიმიტს
|
საკმარისად
იცავენ დროის ლიმიტს
|
უჭირთ
დროის ლიმიტის დაცვა
|
ვერ
იცავენ დროის ლიმიტს
|
თანამშრომლობა
|
ჯგუფის ყველა წევრი იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი,
ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები
|
ჯგუფის თითქმის
ყველა წევრი იყო აქტიური, ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადად პოზიტიური და ურთიერთობები
იყო
|
მხოლოდ ერთი -ორი მოსწავლე აქტიურობდა, ჯგუფის აქტიურ
წევრებსა ედა პასიურ წევრებს შორის ზოგჯერ
ურთიერთობები იძაბებოდა
|
ჯგუფის წევრები
არ აქტიურობდნე, ჯგუფის წევრებს შორის არ შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემო
|
პ რ ზ ე ნ ტ ა ც ი ა
|
პასუხობს სათაურს
|
2
|
|
შემოიფარგლება კონკრეტული თემით
|
1
|
|
ფლობს აუდიტორიას (იყენებს მიმიკას , ჟესტიკულაციას,
ინტონაციას)
|
1
|
|
სასუბრიბს
გამართული სალიტერატურო ენით და იყენებს შესაბამის მეცნიერულ ტერმინოლოგიას
|
2
|
|
იყენებს განსხვავებულ წყაროებს
|
1
|
|
ადარებს მოვლენებს , ფაქტებს, საგნებს
|
1
|
|
იყენებს თვალსაჩინოებას
|
1
|
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
1
|
No comments:
Post a Comment