შეფასების ბარათები



                                      ჯგუფური მუშაობის შეფასების კრიტერიუმები

კრიტერიუმები
ძალიან კარგი 10
საშუალო 9-8
საშუალო 7-6
 დაბალი 5-1
ჯგუფისმიერ  სამუშაოს მიზის გააზრება
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი კარგად გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი კარგად  ვერ გააცნობიერა
ჯგუფისმიერ  სამუშაოს ორგანიზება
სამუშაოო კარგად ორგანიზებული იყო, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად  და თანაბრად იყო გასდანაწილებული
სამუშაო ორგანიზებული იყო, მაგრამ
ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად  გადანაწილდა
სამუშაო ნაწილობრივ ორგანიზებული იყო, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები  არათანაბრად
გადანაწილდა
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული ,
ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ გადანაწილებულარუბრიკა
ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
გააჩნიათ საუკეთესო ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
საკმარისად გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
ნაწილობრივ გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
არ გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
დროის ლიმიტი
საუკეთესოდ იცავენ დროის ლიმიტს
საკმარისად იცავენ დროის ლიმიტს
უჭირთ დროის ლიმიტის დაცვა
ვერ იცავენ დროის ლიმიტს
თანამშრომლობა
ჯგუფის ყველა წევრი იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები
ჯგუფის  თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური, ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადად პოზიტიური და ურთიერთობები იყო
მხოლოდ ერთი -ორი მოსწავლე აქტიურობდა, ჯგუფის აქტიურ წევრებსა ედა პასიურ წევრებს შორის  ზოგჯერ ურთიერთობები იძაბებოდა
ჯგუფის  წევრები არ აქტიურობდნე, ჯგუფის წევრებს შორის არ შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემო












პ რ ზ  ე ნ ტ ა ც ი ა

პასუხობს სათაურს
2

შემოიფარგლება კონკრეტული თემით
1

ფლობს აუდიტორიას (იყენებს მიმიკას , ჟესტიკულაციას, ინტონაციას)
1

სასუბრიბს  გამართული სალიტერატურო ენით და იყენებს შესაბამის მეცნიერულ ტერმინოლოგიას
2

იყენებს განსხვავებულ წყაროებს
1

ადარებს მოვლენებს , ფაქტებს, საგნებს
1

იყენებს თვალსაჩინოებას
1

იცავს დროის ლიმიტს
1



No comments:

Post a Comment