1.
პრობლემა: არაორგანულ ნაერთთა
კლასების გაცნობა და ყოველდღიურ
ცხოვრებაში მათი
გამოყენება.
2.
საცდელი
პროექტის სახელწოდება: ,, არაორგანულ ნაერთთა კლასები“
3.
პროექტის
მოკლე აღწერა: ინტერნეტში ოქსიდების, მჟავების, ფუძეებისა და მარილების მოლეკულური სქემებისა და ნახატების მოძიება, ინფორმაციის
მოპოვება სად და როგორ გამოიყენებიან აღნიშნული
ნივთიერებები ჩვენ ცხოვრებაში. სასწავლო ექსკურსიის
მოწყობა ., ქანების ქიმიური შედგენილობა და მათი დახასიათება“, სკოლაში გამოფენა პრეზენტაციის მოწყობა.
4.
მონაწილეთა
ასაკი : VIII
, IX კლასები
5.
ვადები
/ხანგრძლივობა: 3 თვე
6.
პროექტის
შესაძლო აქტივობები: სასწავლო ექსკურსია., დისკუსიების გამართვა მოძიებულ მასალაზე,
ნამუშევრების განთავსება ბლოგში
7.
მოსალოდნელი
შედეგები/პროდუქტები რაც შეიძლება შეიქმნას სასწავლო რესურსი: პლაკატები, სქემები,
საპრეზენტაციო მასალა powerpoint-ში
8.
სასარგებლო
სხვებისთვის: მოსწავლეები უკეთ გაეცნობიან არაორგანულ ნაერთთა კლასებს, სად და როგორ
გამოიყენება ისინი ყოველდღიურობაში.
9.
სამუშაო
ენა: ქართული
10.
საგნებთან/
საზოგადოებრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
გეოგრაფია - ექსკურსიაზე ეცნობიან ქანებს და მათ ქიმიურ
შედგენილობას.
ბიოლოგია
- ცოცხალი და არაცოცხალი ბუნების კავშირი ფოტოსინთეზში
მონაწილე ნივთიერებები და ნიადაგის ქიმიური შედგენილობის გავლენა მცენარეების ზრდა
განვითარებაზე.
ქართული - ძვირფასი ქვების დახასიათება და მათი გამოყენება
ქართულ ლიტერატურაში( შედარებები)
11.
მონაწილეები
სხვასკოლებიდან:
12.
პროექტის
ფასილიტატორის სახელი: ნანა ბარიშვილი. თბილისის
კლასიკური გიმნაზია
14.
პროექტის
ფორუმი: ,, არაორგანულ ნაერთთა კლასები“
15.
პროექტის
ვებ-გვერდი: http://nanabarishvili.blogspot.com/p/blog-page_88.html
No comments:
Post a Comment